HSMAI kårer Årets Serviceløft 2015 torsdag 28. jan. på Oslo Plaza

Meld deg på i konkurransen om de gjeve Serviceløft Prisene! Utdelingen skjer på Oslo Plaza torsdag 28. januar 2016. HSMAI skal kåre og hedre de beste servicebedriftene innen hotell og reiseliv i landet. Hvem vinner prisene for 2015?

HSMAI Serviceløft Prisene deles ut på Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo torsdag 28. januar kl. 18.30 med mingling og aperitiff før dørene åpnes til en festpyntet Sonja Henie sal til en deilig festmiddag og topp underholdning. Dette kan du ikke gå glipp av!

Nå skal det feires. Stor fest som samler mange hundre personer. Vi serverer middag og viner, og byr på topp underholdning og utdeling av HSMAI Serviceløft-prisene. Samme kveld deler vi også ut HSMAI-prisene og kårer Årets Reiselivsmarkedsfører – Ferdaprisen og Årets Unge Leder Prisene. Det vil være tre separate juryer.

Meld deg på i dag!

Pris for å delta på prisfesten er:

  • HSMAI-medlem: 1495,- eks moms.
  • Ikke-medlem: 1895,- eks moms.

Eventbrite - HSMAI Prisene 28. januar på Oslo Plaza

Årets Serviceløft Priser

Hovedprisen skal gis til den virksomhet som kan vise til en særlig utvikling på flere av disse kriterier over flere år, og især kan vise til hvordan integrasjon av innsatsen på flere områder har bidratt til å forbedre kundeopplevelsen og serviceløftets troverdighet.

Det skal kåres vinnere i følgende kategorier:

  • Kundebehandling
  • Tjenesteutvikling
  • Medarbeiderutvikling
  • Klagebehandling
  • Kundeopplæring

Det skal også deles ut en hovedpris. Hovedprisen skal gis til den virksomhet som kan vise til en særlig utvikling på flere at disse kriterier over flere år, og især kan vise til hvordan integrasjon av innsatsen på flere områder har bidratt til å forbedre kundeopplevelsen og serviceløftets troverdighet.

Din bedrift kan delta i konkurransen!

Registrering av arbeid til Årets Serviceløft 2015

For å sikre juryens arbeid samt gjøre registreringsskjemaene så standardiserte og konforme som mulig, finner du malen for registreringsskjemaet under. Det er viktig at opplysningene i skjemaet er så fullstendig som mulig. De oppgitte opplysningene danner grunnlag for juryeringen samt det som vises/sies under selve utdelingen. Malen for registreringsskjemaet kopieres og lagres hos deg, slik at det kan sendes til oss på postbox@hsmai.no

Har du spørsmål i forbindelse med registreringen, kontakt HSMAI på 916 52 873

Alle bidrag må sendes inn snarest for juryering.

Bidrag må sendes inn snarest og innen torsdag 21. januar til postbox@hsmai.no.

1. Praktisk informasjon:

  • Virksomhetens navn:
  • Adresse:
    Telefon/mobil.:
  • E-post:
  • Kontaktperson med tittel:
  • Ansvarlig for arbeidet (inkl. tittel):
  • Informasjon om evt. eksterne konsulenter som er benyttet:
  • Dato for innsendelse:
  • Arbeidet skal bedømmes i kategori nr.:
    (Dere er velkomne til å delta i flere kategorier)
  • List opp evt. vedlegg du sender inn:
    (For å sikre at alle elementene blir vurdert)

2. Få frem følgende i hver kategorien du melder dere på i:

  • Hvilket utgangspunkt hadde dere?
  • Hvilke tiltak gjorde dere?
  • Hva slags resultat oppnådde dere?

3. Dette er det juryen vil vurdere og se etter, innen hver kategori:

• Kundebehandling
Hvordan foregår møtet mellom kunde og virksomheten? Hvilken del av dette møtet er endret? Hvordan er dette endret? Hvordan struktureres kommunikasjonen i kundemøtet? Hvordan sikres kvaliteten?

• Tjenesteutvikling
Hvilke tjenesteelementer inngår? Hvilke endringer har skjedd? Vedlegg evt. beskrivelser av servicedesign og endringer i dette.

• Medarbeiderutvikling
Hvilke tiltak er gjennomført, hvilke og hvor mange medarbeidere har vært berørt, hvor mye medarbeidertid har vært brukt, hvilke systemer osv. har vært brukt, hvilke endringer har dette gitt mht. motivasjon, kompetanse, arbeidsbelastning, sykefravær etc. Vedlegg hvis mulig dokumentasjon mht. medarbeideres opplevelse i forhold til egen situasjon og mht. betydningen for kunden.

• Klagebehandling
Hvilke tiltak er gjennomført mht. innhenting av tilbakemelding fra kunden? Hvilke kanaler benytter man seg av?
Hvordan systematiseres informasjonen/klagene? Hvordan håndterer virksomheten oppfølging av svar til kunden?
Hvordan bruker virksomheten klagen i en prosess for forbedring av kvalitetssikring?

• Kundeopplæring
Materiell som viser virksomhetens opplæring av kunder. Dokumentasjon av tiltak overfor kunder, ansatte og mht. systemer.
Alle bidrag må sendes inn snarest for juryering.

Send dine bidrag til postbox@hsmai.no

HSMAI ønsker dere lykke til i konkurransen!

Foto: Noen av vinnerne i Serviceløft 2014. Fotograf: Thor Håkon Ulstad

CANCELLATION POLICY: Cancellations received three weeks prior to the conference will receive a full refund less a 75 Euro administrative fee. Cancellations received between three and one week out are entitled to a 50% refund. Cancellations received within one week will not be refunded. All cancellations must be received in writing.

Opprinnelig publisert på hsmai.no 27. oktober 2015.

Om du fortsetter å bla i sidene, godtar du nettstedets bruk av informasjonskapsler, utelukkende av praktiske hensyn. Nærmere informasjon

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Lukk